Retourproces service artikelen en accessoires

Heeft u een service artikel of accessoire besteld en bent u niet tevreden over uw aankoop? Of heeft u een verkeerd product ontvangen? Volg onderstaande stappen en retourneer uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst.

Stap 1: retour aanmelden

Meld uw retourzending van een foutief besteld of ontvangen artikel aan via www.quooker.be/nlbe/aanmelden-retour

Let op, dit formulier is niet bedoeld om een retourzending van een complete set van 4 lege cilinders aan te melden. Wilt u lege cilinders retourneren? Klik dan hier.

Vul de gevraagde gegevens in, geef aan welke producten u retour stuurt, wat de reden hiervoor is en of u het aankoopbedrag teruggestort wilt krijgen of een vervangend product wilt ontvangen.

Stap 2: bevestiging per e-mail

Nadat uw retouraanmelding is goedgekeurd, ontvangt u binnen 2-3 werkdagen per e-mail een bevestiging.

Mocht u uw bestelling willen omruilen, dan wordt er een nieuw product naar u opgestuurd inclusief een retourlabel om het oude product terug te sturen. Wilt u het aankoopbedrag teruggestort hebben, dan ontvangt u per e-mail een retourlabel. Met dit label kunt u uw pakket kosteloos retourneren via een DHL/B-Post pakketpunt.

Stap 3: pakket retourneren

Voor een correcte retourafhandeling dient het product ongebruikt en onbeschadigd te zijn en indien mogelijk verpakt in de originele verpakking.

Gebruik het retourlabel en plak deze duidelijk zichtbaar op de verzenddoos.

Geef vervolgens het pakket af bij een DHL/B-Post pakketpunt bij u in de buurt, zodat zij het pakket kosteloos aan ons kunnen retourneren. Vraag altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed.

Stap 4: bevestiging retourzending

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen en uw retourzending correct is verwerkt, ontvangt u automatisch binnen 10 werkdagen een e-mail met een bevestiging van uw retourzending.

Wanneer u ervoor hebt gekozen om het geld terug te laten storten, ontvangt u na de bevestiging binnen 3 werkdagen het aankoopbedrag terug op het rekeningnummer waarmee u uw bestelling hebt betaald.

Hulp nodig?

Heeft u nog vragen over dit retourproces? Stuur dan een e-mail naar service@quooker.be