Bestellen en betalen

Het bestellen van CUBE benodigdheden, service-sets en accessoires doet u gemakkelijk via de webshop. We leggen het even uit.

Wilt u een compleet Quooker-systeem bestellen? Ga naar een verkooppunt bij u in de buurt.

Stap 1 - kies het gewenste product

Via de webshop kunt u CO2 cilinders, filters en accessoires bestellen, maar ook vindt u alle producten die nodig zijn om uw Quooker te onderhouden.

Is uw Quooker toe aan onderhoud? Maak gebruik van onze zelfservice en kijk hoe u zelf aan de slag kunt.

Stap 2 – voeg toe aan winkelmand & log in

Heeft u het product waarnaar u opzoek was gevonden? Voeg het gewenste artikel toe aan uw winkelmand en controleer de bestelling nog even goed voordat u doorgaat naar het afrekenen.

Log vervolgens in met uw e-mailadres en wachtwoord. Nog geen account aangemaakt? Vul uw gegevens in en maak er gemakkelijk één aan.

Stap 3 – vul gegevens in en kies verzending

Kies het bezorgadres en de gewenste bezorgdatum waarop je jouw bestelling door DHL wilt laten bezorgen.

Je kunt ervoor kiezen om jouw bestelling aan huis te laten leveren of om het pakket op te halen bij een DHL-pakketpunt.

Stap 4 – betalen

Rond uw bestelling af door af te rekenen met Bancontact of creditcard.

Bij een succesvolle betaling ontvangt u binnen enkele momenten de orderbevestiging van uw bestelling per mail.

Heeft u geen orderbevestiging ontvangen per e-mail? Check voor de zekerheid uw ongewenste e-mailbox of neem contact op via webshop@quooker.be

Stap 5 – levering

Wij gaan aan de slag met uw bestelling! Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een bericht met de track & trace code van DHL.

Voor meer informatie over bezorging klik hier.