Bestellen en betalen
Het bestellen van CUBE benodigdheden, service-sets en accessoires doet u gemakkelijk via de webshop. We leggen het even uit.
Wilt u een compleet Quooker-systeem bestellen? Ga naar een verkooppunt bij u in de buurt.
Stap 1 - kies het gewenste product
Via de webshop kunt u CO2 cilinders, filters en accessoires bestellen, maar ook vindt u alle producten die nodig zijn om uw Quooker te onderhouden.
Is uw Quooker toe aan onderhoud? Maak gebruik van onze zelfservice en kijk hoe u zelf aan de slag kunt.
Stap 2 – voeg toe aan winkelmand & log in
Heeft u het product waarnaar u opzoek was gevonden? Voeg het gewenste artikel toe aan uw winkelmand en controleer de bestelling nog even goed voordat u doorgaat naar het afrekenen.
Log vervolgens in met uw e-mailadres en wachtwoord. Nog geen account aangemaakt? Vul uw gegevens in en maak er gemakkelijk één aan.
Stap 3 – vul gegevens in en kies verzending
Kies het bezorgadres en de gewenste bezorgdatum waarop u uw bestelling door Post NL wilt laten bezorgen.
U kunt ervoor kiezen om uw bestelling aan huis te laten leveren of om het pakket op te halen bij een PostNL-pakketpunt.
Stap 4 – betalen
Rond uw bestelling af door af te rekenen met Bancontact of creditcard.
Bij een succesvolle betaling ontvangt u binnen enkele momenten de orderbevestiging van uw bestelling per mail.
Heeft u geen orderbevestiging ontvangen per e-mail? Check voor de zekerheid uw ongewenste e-mailbox of neem contact op via webshop@quooker.be
Stap 5 – levering
Wij gaan aan de slag met uw bestelling! Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een bericht met de Track & Trace code.
Voor meer informatie over bezorging klik hier.